PLAN LEKCJI KLASY I-III
KLASA I
Lp. | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
1 | 7.50-8.35 | Edukacja Wczesn. | j. angielski | j. mniejsz. niemieckiej |
Religia | Edukacja Wczesn. |
2 | 8.45-9.30 | WF | WF | j. mniejsz. niemieckiej |
WF | Edukacja Wczesn. |
3 | 9.45-10.30 | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | j. mniejsz. niemieckiej |
Edukacja Wczesn. |
4 | 10.40-11.25 | Edukacja Wczesn. | informatyka | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. |
5 | 11.40-12.25 | Edukacja Wczesn. | Religia | j. angielski | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. |
6 | 12.35-13.20 | Zaj. artystyczne | ||||
7 | 13.30-14.15 | |||||
8 | 14.20-15.05 | |||||
KLASA II
Lp. | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
1 | 7.50-8.35 | WF | Edukacja Wczesn. | j. mniejsz. niemieckiej |
WF | Edukacja Wczesn. |
2 | 8.45-9.30 | Plastyka | Edukacja Wczesn. | j. mniejsz. niemieckiej |
Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. |
3 | 9.45-10.30 | Edukacja Wczesn. | j. angielski | Edukacja Wczesn. | j. mniejsz. niemieckiej |
Edukacja Wczesn. |
4 | 10.40-11.25 | Muzyka | Religia | WF | Religia | Edukacja Wczesn. |
5 | 11.40-12.25 | Świetlica | informatyka | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | j. angielski |
6 | 12.35-13.20 | Zaj. artystyczne | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | ||
7 | 13.30-14.15 | Zaj. wyrównawcze | ||||
8 | 14.20-15.05 |
KLASA III
Lp. | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek | |
1 | 7.50-8.35 | WF | j. mniejsz. niemieckiej |
Edukacja Wczesn. | WF. | j. angielski |
2 | 8.45-9.30 | Plastyka | j. mniejsz. niemieckiej |
Edukacja Wczesn. | j. mniejsz. niemieckiej |
Edukacja Wczesn. |
3 | 9.45-10.30 | Informatyka | Edukacja Wczesn. | j. angielski | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. |
4 | 10.40-11.25 | .Muzyka | Religia. | WF | Religia | Edukacja Wczesn. |
5 | 11.40-12.25 | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | Świetlica | Świetlica | Edukacja Wczesn. |
6 | 12.35-13.20 | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | Edukacja Wczesn. | ||
7 | 13.30-14.15 | |||||
8 | 14.20-15.05 | |||||